Write!

MRT Sg. Buloh-Kajang

Ok.  Aku dan keluarga dah naik k.  Sekali dengan ayah mak.  Ayah.  Mak.  Hahahhaha.  Ingat senang ke nak ajak depa naik.  Terima kasih kepada anak menakan Ahmad Burhanuddin kerana menjadi asbab besar atok dan opah nak berjalan. 

Tengok aje macam mana atok dan opah senyum meleret.  Heheh 😬

Ok apa komen aku naik dr Pasar Seni-Kajang:

1. Bersih.  (of course sebab baru kan. Hopefully rakyat Malaysia akan behave dan kekalkan kebersihan ye) 

2. Escalator laju semacam😅. Serious.  Laju giler.  Macam takut pulak tengok ecscalator laju sangat. Tapi bagus la.. Xda la lambat sangat2 macam salu kan.  Laju dan selamat lebih bagus. 

3. Dalam dia sama je macam LRT.  Tak ada apa yang beza. Kerusi, holder kat atas,tingkap,sama. Tak da apa nak pelik. 

4. Stesen2 semua masih baru.  So bila kita turun agak krik2 tak tau nak ke mana.  

Xpe.  Pape pun sebagai rakyat Malaysia aku sangat berbangga.  Semoga dapat mengurangkan kadar jem, dan mengurangkan stress rakyat di jalanan.  Dan semua rakyat semakin gembira bila stress dapat dikawal dan menggunakan masa yang ada sebaiknya.  ðŸ˜…😅😅

Kbai. 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s